:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



09 novembra 2017

= Zvianočnieva sa =

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku.

... pomaly sa zvianočnieva, aspoň čo sa týka mojich výšivok. 
Prvá s vianočnou témetikou je malá, ale milá 😊 a okrem iného zajtra putuje do swapu dobrej vôle :-) 
Vankúšik je naplnený dutým vláknom a mojou levanduľou, tak aj krásne vonia. Verím, že poteší.
Kubko už odrátava dni do Vianoc a všade kupuje vianočné ozdoby :-) už len živý stromček a ide sa na to...
Prajem vám pekný večer!
A.

12 komentárov:

  1. Świetna poduszeczka :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aďak, aj pre mňa sú vianočné motívy najkrajšie a ten tvoj je veľmi milý. Ja ale neviem čo to je swap dobrej vôle :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka,
      ďakujem, vianočné motívy sú proste naj...
      Swap dobrej vôle - to je keď sa skupina ľudí dohodne, že si vyrobia darčeky a pošlú, nikto nevie vopred, komu bude swap posielať, bude to prekvapenie a môže tvoriť, čo chce, čo vie...býva aj vienočný swap, jarný, veľkonočný a tak. Snáď som Ti to trošku vysvetlila :-)

      Odstrániť
  3. Adinko, taky už myslím na Vánoce! čas je prostě neúprosný... Kubíka chápu, je jich všude tolik...
    Tvůj polštářek je prostě kouzelný!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka,
      ďakujem za návštevu u mňa :-)
      My už rátme dni do Vianoc, teda Kubík to má pod kontrolu.
      Pozdravujem celú rodinku, pá,
      A.

      Odstrániť
  4. Liebe Ad'ka,
    das doch relativ einfache Muster spricht für sich, wunderschön ist die Krippenszene und ein tolles kleines Kissen hast du daraus gemacht.
    Herzliche grüße, Jutta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hallo Jutta,
      Danke sehr für den netten Kommentar. Ich mag kleine Stickereien ... dieses Kissen
      ist mit meinem Lavendel gefüllt :-)
      LG,
      A.

      Odstrániť
  5. Děkuji za nakouknutí Aďko, kouzelné výšivky a samé dobrůtky, tady se mi líbí :o), přeji krásný předvánoční čas :o),Katka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Katka
      a vitaj u mňa. Aj u Teba je krásne...
      Všetko dobré,
      A.

      Odstrániť