:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



23 októbra 2017

FC BARCELONA 2

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za milé komentáre v predchádzajúcom príspevku.

Srdiečko FC Barcelonu som už prednedávnom vyšívala, bolo trošku iné farebne i výšivkou, ale nedalo mi to a musela som ho ešte raz vyšiť pre môjho bračeka, lebo mu ho ukradli (a tiež všetko, čo mal v kamióne :-( )
Verím, že ho poteším, má to byť prekvapko :-)
Prvé srdiečko FCB je tu.

A tu je moja rozvyšívaná práca:
Majte pekný deň!
A.

13 komentárov:

  1. Aďka ... veľmi pekné srdiečko ... brat sa určite poteší aj tomuto druhému ... Tiež sa mi páči aj nová práca ... teším sa na jej konečnú podobu ... Prajem ti pekné dni ... pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lauri,
      ďakujem pekne. Tak snáď už mu "zostane". Len čakám, kedy sa to prvé objaví na nete :-)
      Potom ukážem hotovú výšivku...
      Pekné dni aj Tebe, pá,
      A.

      Odstrániť
  2. Aďka, to mi je ľúto, že bratovi takto všetko, dokonca aj srdiečko od teba zmizlo, svet je stále horší :-(
    Tak nech mu toto nové donesie viac šťastia!
    Mňa upútali aj tie orechy, asi vaša vlastná úroda, vyzerajú fantasticky!
    A teším sa na novú výšivku!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš pravdu, kam ten svet speje...som z toho smutná.
      Snáď mu toto srdiečko prinesie viac šťastia...
      Orechy sú aj naše, aj z lesa, ale tento rok, rovnako ako minulý je to slabé. V Kubíne asi nie je veľa orechov alebo???
      Páá

      Odstrániť
  3. Teším sa na novú výšivku, ktorú začínaš vyšívať. Anjelik už teraz vyzerá veľmi milo.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hallo Ad'ka,
    mir gefällt dein Barcelona-Herz und auch deine neue Stickerei sehr gut. Gerade habe ich mir deine letzten Posts angesehen, meine Güte, wieviel Pilze du gesammelt und verarbeitet hast!!!!
    Auch dein kleines Halloween-Kissen ist herzallerliebst geworden, danke für die schönen Posts.
    LG, Jutta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Liebe Jutta,
      danke, sehr nett von Dir :-)
      Wir suchen gerne Pilze,mein Mann auch mikroskopiern Pilze und unser Sohn Kubko kennst schon cca 40 Pilzen... toll.
      Alles Gute und LG,
      A.

      Odstrániť
  5. Adinko, tvá srdíčka opravdu mí potěšit! Bratr bude jistě moc rád, když o něj tak nešťastně přišel.
    A vidím, že už pracuješ na lehce vánočním projektu.
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka,
      ďakujem, Ty vieš vždy potešiť. Verím, že brácho bude rád a prinesie mu viac šťastia...
      Rada vyšívam anjelov a už dávno žiadny nebol :-)
      Pozdravujem, pá,
      A.

      Odstrániť
  6. Das Barcelona-Herz ist toll geworden und dein Bruder wird sich sehr darüber freuen.
    Liebe Grüße
    Ursula

    OdpovedaťOdstrániť