:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)

25 septembra 2016

Jesenné jahody zo záhradky / Herbst - Erdbeeren aus dem Garten

V prvom rade by som sa rada poďakovala za Vaše milé komentáre a návštevy, teším sa, že si nájdete chvíľku, aby ste mi zanechali odkaz...
Som chorá, bolí ma "celý človek" (a Kubko tiež - pozdrav zo škôlky), tak dnes len tak krátko.
Stále máme v záhone jahody, tak som sa inšpirovala a vyšila mini-vankúšik. Dnes som ho dokončila...
Alex škemre jedlo z grilu :)
Prajem vám pekný večer a úspešný štart do nového týždňa
A.
xxx
Eine herrliche Woche mit viel Sonnenschein,
Eure Aďka 

11 komentárov:

  1. Adka, krásny jahodový vankúšik :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aďko, moc krásný polštářek. Zdravím. M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Marie za návštevu :)
      Pozdravujem,
      A.

      Odstrániť
  3. Aký krásny pad a krásne fotky! rovnako ako váš blog, Ad'ka!
    Ďakujem za návštevu môjho blogu, som veľmi potešený!
    Hugs!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne milá Lete,
      pozdravujem,
      A.

      Odstrániť
  4. Adinko, doufám, že už je vám všem dobře a užíváte si ty krásné dny!
    Polštářky jsou kouzelné, Alex rovněž :o)
    Pěkné odpoledne, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka,
      ďakujem krásne, žiaľ, stále sme chorí, už druhý týždeň...
      No, Alex sa rád fotí, i keď nie vždy :-)
      Maj sa pekne,pá,
      A.

      Odstrániť
  5. Śliczna poduszka, a hafcik zachęca do jedzenia :)
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hallo Ad`ka,
    ich habe gerade das gestickte Erdbeer Muster entdeckt! Es gefällt mir sehr gut!
    Ich hoffe, ich darf das Bild für meinen Blog nehmen!
    Liebe Grüße
    maxi

    OdpovedaťOdstrániť