:-)

"Daj každému dňu šancu, aby sa stal najkrajším dňom Tvojho života".(M.Twain)



21 marca 2016

Môj prvý zajo /Der erste Hase

Milé tvorilky,
mám chvíľku, aby som vložila môj najnovší výtvor - zajka, ktorý nám už zdobí krb.
Dlho som sa naň odhodlávala, tak konečne je tu výsledok.
Prajem vám pekný večer!
A.
Od polovičky som dostala túto krásnu kytičku snežienok z prechádzky
... na našom krbe :-)
... vo veľkonočnom šate
Poznáte tieto hríby? Vraj sú skoro tak vzácne ako hľuzovky... Manžel priniesol, prvé tento rok :-)
Gaštanová torta bez múky a cukru pre oslávenca

6 komentárov:

  1. Adinko, ušák je parádní! Moc děkuji za balíček, včera dorazil, i když bude potřeba trocha lepidla (něco se polámalo), udělal mi velkou radost.
    Dort vypadá taky skvěle!
    Přeji hezké dny všem u vás! A děkuji! Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka, ďakujeme, to je škoda, že to neprežilo cestu... Napíš čo a my pošleme nové :-) nie je problém.
      Pekný večer,pa,
      A.

      Odstrániť
  2. Adka, vyzdoba so zajkom je krasna. Huby vyzeraju dobre. Trochu mi pripominaju cinske huby a recept na gastanovu tortu najdem niekde na blogu? Ked nie, nedas?:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Atize,
      ďakujem krásne za pochvalu.
      Huby sú smrčkovce a sú veľmi aromatické, ale výborné!
      Myslím, že recept tu už mám, ak nie, vložím.
      Pekný večer,
      A.

      Odstrániť
  3. No Aďka, na to, že je zajko prvý, vyzerá výborne! A kytička snežienok z prechádzky odtrhnutá vlastnými rukami polovičky je to najcennejšie, čo si mohla dostať! U nás asi také huby nerastú, nepoznám ich, ale ja nie som odborník na huby :-)))Torta vyzerá zaujímavo, bez múky a cukru by som mala robiť aj ja, ale muž by bol nešťastný :-)
    Páááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka,
      teším sa z Tvojej návštevy. Myslím, že rastú aj na Orave, ale treba ich hľadať :-)
      My sme kvôli nim vždy cestovali cez 200km... Moja polovička je veľký hubár a Kubinko sa už tiež nedá zahanbiť.
      Tortička je dosť sladká, lebo je v nej gaštanové pyré a to už je ochutené. Vôbec v nej cukor nechýba.
      Pekný večer,
      A.

      Odstrániť